måndag 5 september 2016

Inget att göra i Vegas.......näää;)

Vi hade en plan i Las Vegas, den sprack. Nu sitter vi här och oroar oss för att sitta sysslolösa under 4 dagar i Vegas....... Hahaha!!! Jag är rädd att vi inte kommer vara sysslolösa en enda sekund 😅
Nu är även helikoptertur över Grand Canyon är bokad, i solnedgång med champagne, alltså jag tror knappt det är sant. Det kommer att bli så häftigt!

Senaste mötet hos mig blev en hel del gjort, kanske fattar vi att vi snart ska åka.
Bland annat har vi bokat en del boenden, här bor vi i Tucson, allt för att Gunilla ska kunna ligga i poolen och kolla solnedgången 😘

Och denna pärla hittade vi i Memphis:

Vi har knappt 2 månader kvar till avresa, det är dags att börja finjustera planerna, fundera över packningen och reseförsäkring. I dag ringde jag Trygg Hansa för att kolla min försäkring och vad som gäller under en sån här resa.  Jag fastnade i telefon med försäkringstjänstemannen i en kvart, inte för att det var krångligt utan för att killen i luren var nyfiken och lite avundsjuk och ville höra om min resa på alla sätt 😀, jag tror han reser nästa höst 👍.
Livet rullar på några veckor till för oss alla fyra med förälskelser, jobb, resor, middagar, konserter, flytt, anställningsintervjuer, förkylning och annat som hör livet till.

På återhörande.






1 kommentar:

  1. Nu ar vi börjat nedräkningen :) Vi ser såååå fram emot att få träffa er aööa igen!

    SvaraRadera