fredag 16 september 2016

Ett gott skratt förlänger munnen...och livet!


Jag är lite osäker på om vår planering verkligen gick framåt, stagnerade eller rent av gick bakåt när vi sågs senast🤔
Ett övernattningsställe avbokades pga klart tvivelaktigt läge, mitt på en partygata med fönster som inte går att stänga, allt enligt mig....jajaja jag tar på mig det strulet!
Vi kom ingen vart med boende i Vegas, många förlslag men inget bokat. Kanske skulle vi behöva lite hjälp här från er som eventuellt läser denna blogg?!
Sen hade vi en mycket lång diskussion om hurvida vi kommer få plats med bagage+ oss själva i en Grand cherokee....man kan säga att diskussionen urartade något. Karin kom nämligen på att hon skulle ta hjälp av sina vänner på facebook: 
Behöver jag säga att det urartade? Ni ser ju själva 32 kommentarer och 78 asgarv.....

Jag vet inte vad kvällens strandade läge berodde på men jag tror det beror på de inblandade: Sollan var utarbetad och ganska ilsk, Gunilla var mentalt upp i Norrland någonstans, i en säng tror jag. Karin bara skrattade så att tårarna spruta  och Carina var steget bakom eller före som vanligt.
Men jag är säker på att kvällen förde oss ihop och framåt i alla fall 😂
Och sanningen å säga så ordnade vi boende i Nachville också!

39 dagar kvar! 👏


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar