onsdag 2 november 2016

Vänner & Familj

Ok... idag lämnar vi Californien och nu har vår resa pågått i en vecka.

Jag visste att denna etapp skulle vara bitterljuv, för att jag aldrig riktigt känner att jag får njuta tillräckligt med mina nära som jag har här i LA-området. Denna gång blev det en riktigt kortis och det gör lite ont att resan fortsätter ... samtidigt så vet jag att nu kliver vi in i en ny era av resan, där ingen av oss längre är på hemmaplan och jag ser med spänning framemot vad som väntar. Det har varit extra kul att få dela med sig av ett av mina favoritplatser på jorden med Sollan som aldrig tidigare varit på denna sida av USA och såklart med Carina och Gunilla, men dom har ju redan varit här en gång. :-)
Katta, Inger  och Gunilla hemma hos Rita & Anita

Inger och jag har känt varandra i över 20 år och trots att det är långt mellan gångerna så känns det alltid som om det va i går! <3

Bästa Rita som alltid öppnar upp sitt hus för lite Svenskfest och mördarpapegojan Roomy.
"Barnen" är inte längre barn, utan ett gäng fantastiska unga vuxna. 


 Anande inte några bakhåll, men blev ordentligt firad med ballonger, tårta och fina presenter.




Sista kvällen för denna gång i Laguna bjöds vi på en grillbuffé och kvällens hit var den grillade vattenmelonen. Grillkocken mådde finemang.
Så va det dags att säga hej då till familjen. 

Laguna Beach i mitt hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar